תפריט ראשי
מבצעים
לקבלת קטלוגים מודפסים בדואר- לחץ כאן לצפייה בקטלוג ריהוט תעשייתי לחץ כאן

אודות שמיר

         

חברת שמיר מתמחה בשיווק ומכירת כלי עבודה ידניים, ריהוט תעשייתי, כלים פנאומטיים ופתרונות מומנט לבעלי מקצוע - מקצוענים.

מוצרי החברה מאופיינים כ"מוצרי-על" בתחום, עם רמת גימור, איכות ועמידות ללא פשרות. רכישה בשמיר מספקת לכל לקוח מוצר עמיד לאורך שנים ובטחון שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר- ללא תקלות, ללא פשרות.

לאורך השנים יצרה החברה שותפויות עסקיות עם חברות ומותגים בינ"ל בתחום- מה שמקנה ללקוחותיה פתרונות סופר-מקצועיים ומענה מדוייק, בהתאמה אישית בהתאם לצורך ולדרישות מיוחדות. 

שמיר מייצגת בבלעדיות, חברות מובילות מתחומם בעולם, כדוגמת Beta יצרן כלי העבודה המוביל באיטליה (מעל 30 משפחות כלי עבודה שונים), Snap on קבוצת כלי העבודה המובילה והגדולה בתחום מארה"ב וכן מספקת מוצרי איכות של חברות נוספות: Ampco- כלי עבודה מבריליום (מוגני פיצוץ), ATI כלים ייעודיים לתעופה ועוד. 

בין לקוחות שמיר נמנים חברות פרטיות, מוסדות וארגונים (כדוגמת צה"ל, משטרת ישראל, משרד הבטחון, כי"ל, אלביט, תע"א, רפאל ונוספים) אשר נהנים ממוצרי פרימיום איכותיים, רמת שירות גבוהה ומגוון פתרונות מקצועיים.

כעסק משפחתי שהלך והתפתח במשך השנים, לידע ולניסיון שנצבר בחברת שמיר אין אח ורע בישראל. צוות המומחים של החברה, שמח לייעץ ללקוחות החברה ולהתאים עבורם את הכלים המתאימים לתחום עיסוקם, כך שכל עבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, עם הביטחון הכרוך בבחירת המוצר הנכון.

אתם מוזמנים לחוות את המוצרים שלנו, יחד עם אלפי לקוחותינו, שבוחרים בנו פעם אחר פעם וליהנות ממוצרי איכות, שקט נפשי ועמידות לשנים רבות.

 

 

 

 

 

 

עקבו אחרינו:
צור קשר
שמיר טולס | אספקה טכנית | חנות כלי עבודה
sales@shamirtools.com
03-3814711

שמיר הינה חברה המתמחה בכלי עבודה ידניים, ריהוט תעשייתי ואביזרים נלווים.

כעסק משפחתי מסור, רמת השרות שלנו גבוהה ואיכותית ביותר, ולידע שלנו בתחום אין אח ורע בישראל. ביטוי לכך, הינו בקשר הממושך עם צה"ל ובשותפות העסקית האיתנה שהולכת וגוברת עם מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. שותפות נרחבת זו, מאפשרת מתן מענה מהיר ומדויק לצרכים הספציפיים של לקוחותינו המגוונים


כל הזכויות שמורות @ לוגייט טכנולוגיות